poniedziałek, 31 października 2011

BMW M GMBH GOTOWE DO PRAC NAD WŁASNYM SAMOCHODEM

Firma czeka na pozwolenie zarządu BMW.
Sportowy dział BMW - M GmbH chce pójść śladami AMG i samodzielnie zaprojektować własny samochód sportowy. Podobnie jak model SLS AMG takie auto zostałoby od podstaw opracowane przez inżynierów zajmujących się sportowymi wersjami BMW.
Bossowie BMW nie podjęli jeszcze decyzji w tej sprawie. Ich werdykt będzie zależał od wyników analizy finansowej całego przedsięwzięcia. Jeśli okaże się, że produkcja samochodu ma szanse przynieść firmie wymierne zyski, to prace zostaną niebawem rozpoczęte.
Nie ma jednak pewności, że tak się stanie. Zarząd BMW unika ryzykownych decyzji, akceptując tylko te projekty, na których firma może zarobić. Z tego powodu szefostwo BMW nie daje zielonego światła na produkcję innego modelu - roadstera Z4 M, gdyż jest ona nieopłacalna.

Źródło: AUTOKRATA

1 komentarz:

  1. Niestety ja nigdy nie miałem okazji aby posiadać samochód tej marki więc ciężko jest mi cokolwiek na temat tego auta powiedzieć. Za to mogę na pewno każdemu polecić korzystanie z pomocy drogowej https://www.pomocdrogowa.wwarszawie.pl/ gdyż w ostatnim czasie ja właśnie miałem sytuację awaryjną z moim samochodem.

    OdpowiedzUsuń